hUbBsAn

ETT FALSKT LEENDE GÖR DET HELA BARA SÄMRE!

Dan före dan å vem hinner...

Kategori: Allmänt

Jag må åter igen ursäkta mig för att jag bloggar för lite
men i denna kyla
i denna stress
Nu när man borde
BORDE BORDE
så oändligt mycke
så NÄ det finns inte tid

Men jag lovar haha
(som om jag hålle nå löfte förr haha)

DAN före DAN

å snat kommer han
T
(syrran min visste inte vem min barndomsvän T var :))
TOMTEN :)!!!

Ja TOMTEN kommer om 2 dagar å jag hoppas jag vart snäller :)

Förlåt mig dock Tomten för att de inte ä städat hemma
eller JULSTÄDAT är de minst 5 gånger... huuu va de små kan dra å släpa å stöka ;)

Nu blir det sängen sen Lofs i möra
sen massa pyssel

JUlafton blir de självklart KLÖVSJÖ
en midda med hela tjocka släkten här hemma
NAJS!!!

sen så drar vi upp i paradiset!
AFFE Å L kommer (längtar)
F med Hoppas han kikar förbi en sväng :)


GOOOOO GOOOOOOO JUL på er där ute i stugornorna

Ses snart igen om inte iår så nästa år :)






Kommentarer


Kommentera inlägget här: