hUbBsAn

ETT FALSKT LEENDE GÖR DET HELA BARA SÄMRE!

Valborgsmässoafton

Kategori: Allmänt

Vad säger då detta oss

Jo vi tänder en brasa                JAPP rätt svar!
Massor av ungdomar är ute i svängen                 JAPP!
Många alldeles för fulla oxå!        JAA

Nej faan jag ska fasen inte klaga då jag inte ä eller va bättre själv men jag kom att tänka på denna dag i min ungdom
Hade fasen opererat knät dagen innan tror jag
Vi satt hos Rickard å parta på Massa folk, Massa skoj, haha
MINNS NI?
Sen va de de att vi skulle ner på brasan...
RULLSTOL (låna i västibyn :))     ja fy fasen majsan körde mig haha
så himlans skoj
benet i gips dragen å en goo majsa å belldöm tror även limpan va mä å  räcer körde
KAN DE BLI BÄTTRE????

sen hemvägen va lite slitsam men hem tä Rickard igen å tuta vidare
med alla underbara människor
fasen va sköj vi hade!!!!!

fasen va gött
hahahahaha
inte va man bättre själv inte
Men mycke mycke sköj hade vi som sagt va!!!!
Vilka MINNEN vicca RESOR
Å framförallt vilka underbara människor

tack älskade ni för att ni förgyller min tillvaro!!!!
LOVE U ALL!!!!
å saknar mycke mycke!!!



ta de stillsamt ikväll nu

kram kram
HUBBSILUBBSAN!!!!

Kommentarer

  • Maria säger:

    HAhaha....jo, det minns jag!! Det var tider:)

    2009-05-01 | 18:59:22

Kommentera inlägget här: