hUbBsAn

ETT FALSKT LEENDE GÖR DET HELA BARA SÄMRE!

Hubbsan blir arg!!!

Kategori: Allmänt

Jo då dagen har gått bara fin fint
Vare oppövi å jobbat idag
massa samtal och informationer.
jätte skoj
For neröver på em för att hämta min NYA arbetstelefon

   

JAg blev sååå upprörd
Är det hära ett modernt verktyg som jag ska använda i mitt arbete???
ihopplappad och krachad... uvva
arvegods från medeltiden :(
så Hubbs bidde lite upprörd IGEN haha

jaja så va de med den lilla insidenten
skrattretande och inte ens en laddkabel va de med.
men chefen ringde när han fått mitt mail om hur jag tyckte de va

fniss"
må va jobbigt med krävande arbetare...


ska gona ner mig i soffan å kolla på VARG nu... trevligt

ses snart


Lite goa bilder från helgen.
   
  
  
lika göttit som vanligt i Hölla

Kommentarer


Kommentera inlägget här: