hUbBsAn

ETT FALSKT LEENDE GÖR DET HELA BARA SÄMRE!

.................................Tid Ge Mig Mer Tid!!!!!.................

Kategori: Allmänt

Dagar... denna vecka

upp kvart i 6
skölj av kroppen
upp med tre ufon
klä
tvätta
borsta
iväg före kvart i 7
Bilåkning minst 1 timme
Jobb el praktik, lära se undersöka (riktigt riktigt trevligt)
sluta i 5
Bil minst 1 timme
Hemma i kvart över 6 (inte idag då den va efter nio!)
Träffa de små under gonatt sagan (förhoppningsvis)
Möjligen få nå mat (idag va den toppen Tack G du ä underbar      Vi må gö om de snart!!!!)
sen om ja inte ska jobba igen så
STUDIER!!!!
massa såna
kompliteringar sen förra kursen... denna kurs... praktikuppgifter...
å allt jobb man inte hinner under dagarna.
halv 12- 12 sängen

sen samma visa igen!!!!

Där av!
När hinner man andas
blogga
umgås
Vänner
å framförallt träffa älsklingen å ongan??????????????
Vet nån?????????????

bara så ni vet om jag inte ringer el. kommer förbi
BEHÖVER FLER TIMMAR.

nån som har några över
tacksamt mottages!!!!

Nej rå... men jag trivs
70-80 mil i veckan i bil de ä välle där man blir seg

nej nu ska jag faktist umgås med vännen
eller sova i soffan :)

Bara så ni vet som sagt va
jag vill men hinner inte

haha

Östersund i möra

Kramen

(just ja Jag ska ha kalas i januari!!!)

Kommentarer

  • ekapek säger:

    hallå min älskade vän ! vi är väl lika dåliga bägga två att få ihop timmarna på dygnet, känns inte som om man gör annat än jobbar ! men jag vet ialf att jag ska sova bredvid dig den 6 december och krama dig hela natten bara för att jag älskar dig så mycket ! kram och puss !

    2008-11-13 | 22:02:59
    Bloggadress: http://ekapek.blogg.se/
  • Elli säger:

    Haha dubbelsängen är eran =)

    2008-11-14 | 12:13:55
  • Rosita säger:

    Usch, det där såg inte trevligt ut med all stress. Hur hinner du? Bryt inte ihop nu bara. Du gör ett kanonjobb

    2008-11-14 | 15:58:29
    Bloggadress: http://www.hedeinfo.se
  • Therése säger:

    Herregud vad tiden går...Tycker nyss du, sys och Peter hade 20-årskalas :o)

    2008-11-14 | 17:32:31

Kommentera inlägget här: