hUbBsAn

ETT FALSKT LEENDE GÖR DET HELA BARA SÄMRE!

Nya friska tag!!!!!

Kategori: Allmänt

Bidde inge Ume denna vecka
Alla bidde sjuka
fasen va klen blä blä blä

Men idag ä alla på benen och vi tar nya tag och kör igen!!!!

Prinses näsa har bleve bra nu

och jag tror han lärt sig att ALDRIG stoppa ___ i näsan mer !!!!

haha


Har jobbat idag

massa papper och fix så det är bara att samtala å sånt tä veckan


På tisdag börjar jag min praktik

2 dagar i veckan minst i Svenstavik

ska bli jädrit skoj faktist

Lära nya saker och se gymnasiet och syv där
skoj!!!!

Fick älskvärt besök i helgen av mamma M
Miss U

tack för en lilla stund eller de stunder vi fick LOVE U!!!!

KAJZA har fyllt 9 ÅR
9 år
fatta

tiden rinner iväg
Grattis mammas stora donna PUSS!!!!

nej nu ska jag göra så lite som möjligt ett tag

I möra måste jag på floating GÖTT som fasen!!!!!!!!
Kolla in





höres

Kommentarer

  • Mamma M säger:

    Love You Too

    Du är en så gooo människa ...



    Massa Kramar

    2008-11-07 | 07:05:46

Kommentera inlägget här: