hUbBsAn

ETT FALSKT LEENDE GÖR DET HELA BARA SÄMRE!

Midsommar i HEDE ....

Kategori: Allmänt

Hejsan alla underbara älskade vänner å min älskade familj
Känner att de bidde inte en bra start på mitt bloggande
men mitt liv är på detta kaotiska vis å det är vad ni oxå får då

Dagen idag... midsommarstången är klädd... ja å Ekan fixa de å sys min älskade sys förstås.
åååå JAN... hi
å ungarna ja å de andra som va där... inte många men nåra fler.
Den ä fin så kom å dansa i möra.

Vill bara lägga in jordens största kram till min mamma i kumla för att hon ä så underbar...
kramen jag fick igår    gjorde de lite bättre... du är bäst mamma M

ja suck....
dagarna rullar ... jag hinner inte med
men det går.
Pratade idag igen med Bengt    det är så skönt att få växla några ord med denna underbara människa...
han är en ängel .... Tack Bengt med familj för att ni finns i mitt iv.

Å våra tjejer    V å L   va starka   vi finns här... alltid alltid.

Lisa finns i mina tankar varje sekund.... vila i frid älskade blomma älskade vän älskade barn.
Ta nu hand om varann i fjärran land så träffs vi nån gång.

nej ska stääda klar... eller vad de nu blir

VAr starka nu alla underbara vänner...

kramizar H


Kommentarer

  • Mamma M säger:

    Du är UNDERBAR SJÄLV Du vet att jag ALLTID Finns för dig Kram Morsan i Kumla

    2008-06-20 | 17:19:24

Kommentera inlägget här: