hUbBsAn

ETT FALSKT LEENDE GÖR DET HELA BARA SÄMRE!

`trötter

Kategori: Allmänt

sliten i kroppen i hela mig
ont i kinderna
orkar inte gråta mera nu...

Konstigt känns allting..

å nu Pana
vem ska jag skälla på
vem ska jag ringa när de ä nå
vem ska alltid ställa upp på mig
vem ska fixa allt på ett kick
vem ska bara vara Pana nu
vem...???

konstigt
tomt

å att jag va sååå arg på dig
svor på dig

du är en människa som jag alltid kommer minnas
med glädje

tack PANA för dessa år...
kommer sakna dig som fasen
alla kungar kommer de!



NU räcker de...

kramen på alla underbara vänner
familjen
bekanta
gäster...

Tack för att ni finns

H
:(

Kommentarer

  • ekan säger:

    jag har då inga planer på att försvinna, än dock bara på en liten semester, men då är jag ju egentligen inte så långt bort, bara ett sms eller samtal ! vi syns imorn ! längta redan ! puss min lilla brudsmula !

    2008-07-24 | 22:12:47
    Bloggadress: http://ekapek.blogg.se/
  • Marielle säger:

    Stor kram!

    2008-07-24 | 23:44:44
    Bloggadress: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: