hUbBsAn

ETT FALSKT LEENDE GÖR DET HELA BARA SÄMRE!

Tar en av Sandra då......

Kategori: Allmänt

1. Jag har insett att min senaste kyss: var en av min älsklings guubbe.

2. Jag lyssnar på: barnens tjat.... ååå

3. Jag pratar: mycke... å i går massor....haha

4. Jag älskar/tycker om: alla i familjen vännerna ja ni vet ju... ja älskar ju er.

5. Min bästa vän(ner) är: SYs Linda, Cicci Belldöm, Elli, Ekapek V å L alltid Jo mina HÅKAN*2

6. Kärlek är: go som fasen

7. Någonstans, tänker någon på: sig själv

8. Jag kommer alltid att: va såhära Går inte gö nå åt de...

9. Jag är hemligt förälskad i: gubben men så hemligt ä välle inte de hmmm

10. Sist jag grät var: idag

11. Min mobiltelefon är: en guldgruva... ett måste tyvärr

12. När jag vaknar på morgonen: hoppas jag att jag inte försovit mig....

13. Innan jag går och lägger mig: bloggar ja kollar till ungarna å pussar på vännen

14. Just nu tänker jag på: igår... kul faktist

15. Bebisar är: underbara Kanske fler... ska fundera

16. I dag har jag: sovit, jobbat skrattat... en bra da men nu ska jag städa mindre skoj

17. I kväll har jag: ja vet inte va som händer Va me de mina

18. I morgon kommer jag: jobba... på HEMPAN :)

19. Jag vill verkligen: spola tebax tiden 5 månader....

H

MAMMA Ä BÄST... eller visst sa MIMMA de alltid....
kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: