hUbBsAn

ETT FALSKT LEENDE GÖR DET HELA BARA SÄMRE!

I möra flötta sys

Kategori: Allmänt

japp i morgon gör sys sin sista da på hempan för alltid
konstigt
Men ja ä såå gla för hennes skull
Lycka till älskade sys... kommer ner om bara nån vecka!!!!

Dagen har gått finntt
jåbba i lofsdalen i morse
sen på hempan
Älsklingen har bytt dörren klart snart å far ha bygge räcke på altan
ska ut å hjälpa j å måla de sen
Tror även jag funne min färg på huset.... blir nog fint tror jag
ska höra med J förstås

va gör man nu då...
jobb en vecka till sen 2- 3 veckor med barnen MYSIGT!!!!

nej nu åskar de igen... stänger ner en stund

återkommer senare!!!!

puss på er älskade vänner

Å GRATTIS till mig å alla andra HELENA HELEN LENA idag.... ni ä guld

kram å puss
H

Kommentarer

  • Marina säger:

    Älskar dig oxå ;)

    2008-07-31 | 21:28:31
  • ekapek säger:

    åhh vad jag saknar er mina älskade vänner !

    2008-08-01 | 22:21:27
    Bloggadress: http://ekapek.blogg.se/

Kommentera inlägget här: