hUbBsAn

ETT FALSKT LEENDE GÖR DET HELA BARA SÄMRE!

Älskade ängel sov så gott

Kategori: Allmänt


Nej...
Älskade älskade LISA vila nu i frid
ta nu han om varann där borta
bortom allt vi kan se


TILL DIG MIN VÄN!

En tår rinner sakta ner för min kind
faller sakta ner på de nyplockade rosa blommorna
här ligger du nu min vän min lilla älskade Lisa
tårarna fortsätter att rinna
kan inte sluta
Vill inte att det ska vara såhär.
vill att du ska vara här
Lägger de rosa blommorna på din grav
en plats som jag kommer besöka så ofta som det går
Här vilar tre saknade älskade barn
sida vid sida
tre underbara barn som lämnat oss alldeles för tidigt
vänder på klacken orkar inte

Ni är så saknade här hos oss
det gör så fruktansvärt ont
Vi älskar er

VILA I FRID

kram H

saknar dig så

Kommentarer


Kommentera inlägget här: