hUbBsAn

ETT FALSKT LEENDE GÖR DET HELA BARA SÄMRE!

ä i ume

Kategori: Allmänt

lånar Emmas dator en sväng.
blir ju helt handikappad utan nätverk ha ha

är som jag sade i umeå
de regnar
halt javisst!

sitter å skriver en stund... 1.5 dagar tills jag åker hem
gött

Jag å Emma va iväg å tog en pizza nyss Gött å skönt med lite vardagslyx.

Jo kalase för älskade Elli i lördags
Mycke mycke trevligt
Tack för gooo mat å trevligt sällskap
å tack L för att du ä så underbar å kör oss.
Inte dig Pek jo då gumman      men bilden på Facebook   faan för dig haha

Studier hela dagen i möra sen julhandla med Erika
trevligt.

talade just med min allt för snälla sambo som påminde att de ä exakt 1 mån kvar nu av ungdomen
tack jag älskar dig oxå.

nej ni gooa vänner

en kladdkakebit nu å lite babbel sen sover jag sött.

ha ett underbart liv och jag hör av mig snart igen

har all tid i väärn nu när man ä här

kramen Hubbsan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: