hUbBsAn

ETT FALSKT LEENDE GÖR DET HELA BARA SÄMRE!

UTMANING!!!!!

Kategori: Allmänt

Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv.
Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet.
Till slut väljer bloggaren tre nya bloggare och gör en lista av deras namn...
Efter att det är gjort skriver han/hon en kommentar i deras blogg för att låta dem veta att de har blivit tagna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

1. Jag är svinrädd för broar å vatten

2. Drömmer jätte ofta hemska drömmar där mina vänner är med???

3.mormors leverbiff är min bästa maträtt

4. fixar inte att folk borstar tänderna så ja ser eller hör

5.har tandläkarskräck

6. Vill finnas till för alla jämt


JAG UTMANAR!!!!!!


Eka peka
Millan

Vrånka

Kommentarer

  • ekapek säger:

    det är ju helt sjukt ! jag hatar oxå broar och vatten ! jag vågar knappt köra över en bro med bilen, det värsta som finns ju !

    2008-08-29 | 08:08:11
    Bloggadress: http://ekapek.blogg.se/
  • Elli säger:

    Haha, jag hade just postat att jag utmanade dig och Ekan. Fick tänka om lite där såg jag! Vill träffas snart. Puss, Elli

    2008-08-29 | 09:37:05

Kommentera inlägget här: