hUbBsAn

ETT FALSKT LEENDE GÖR DET HELA BARA SÄMRE!

Hitta denna utmaning....

Kategori: Allmänt


Jag utmanar ALLA                              Vad hände/ händer?

För 5 år sen:
Va jag 24 år... väntade mitt andra barn som blev prinsen Felix i oktober. Var väldigt dålig under graviditeten så de bidde inte mycke alls under detta år.


För 3 år sen:
Hade mitt 3 barn Wilma oxå kommit. var hemma med mina tre små guldklimpan å myste   eller om de va rätt ord vet jag inte men va hemma med barnen iaf... en hektisk tid men värd varje sekund.

För 1 år sen: 
 Hempan hade stängt sin andra säsong  aldrig med sa jag å sys... haha ni såg hur de gick.
studerade i Ume SYV utbildningen på distans. trivdes rätt bra med det.
va oppi hölla varje ledig sekund... de ä livet det.

För 3 månader sen:
HEMPAN.... va på vår hempa å jobbade 7 dagar i veckan   men många minnen finns.
Hade en tuff tid men många goda vänner å en underbar familj!!!!

Igår:
Va ja oppi Hölla   SKÖNT solen sken å vi bara myste...

Imorgon:
ska ja fortsätta städa lite. gå en sväng till Ekan å prata skit... kanske hämta gubben i stada om han blir utsläppt haha

Om ett år: ??? ingen aning... vet inte alls va jag gör Ingen Hempa iaf... får se skola... osäker. nej de förblir ett oskrivet blad så länge....
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: